KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA داوري: دوست دارم زير نظر گوارديولا کار کنم

داوري: دوست دارم زير نظر گوارديولا کار کنم


وي در خصوص بازي‌هاي جام‌جهاني و اينکه آيا مي‌تواند سنگربان شماره يک تيم ملي ايران باشد خاطرنشان کرد: يکي از بزرگ‌ترين آرزوهايم بازي در جام‌جهاني است و اميدوارم اين آرزويم به حقيقت تبديل شود. نمي‌دانم ولي سعي مي‌کنم در تمرينات تيم ملي بهترين عملکردم را به نمايش بگذارم و در نهايت در تيم منتخب کارلوس کي‌روش باشم. به طور قطع بهترين عملکردم را ارائه خواهم داد.

داوري در خصوص رقيب جدي‌اش در درون دروازه گفت: تمامي دروازه‌بانان تيم ملي خوب هستند و براي آنها احترام زبادي قائلم ولي با اين وجود سعي مي‌کنم رقابتي سالم با آنها داشته باشم.

سنگربان 25 ساله تيم ملي کشورمان که در تيم اينتراخت برانشويگ بازي مي‌کند سرمربي پرتغالي تيم ملي کشورمان را مربي بزرگي خواند و تصريح کرد: کي‌روش مربي سطح بالا و شناخته‌شده‌اي در سطح جهان است و مي‌تواند تيم ملي را به نتايج خوبي در جام‌جهاني برساند.

دانيال داوري که در تيم برانشويگ بازي مي‌کند در خصوص اين پرسش خبرنگار تسنيم که « به جز تيم خودش طرفدار بايرن‌مونيخ است يا دورتموند؟» گفت: من خودم را يک برانشويگي مي‌دانم و طرفدار هيچ يک از تيم‌‌هاي بايرن يا دورتموند نيستم. در آلمان طرفدار تيمي نيستم و در خارج از اين کشور هم تنها هوادار آرسنال هستم.

اينتراخت برانشويگ در هفته هشتم بوندس‌ليگا پس از 6 شکست و يک تساوي اولين پيروزي فصلش را شنبه شب در خانه ولفسبورگ به دست آورد و سنگربان ايراني شيرهاي زرد در اين بازي دروازه تيمش را بسته نگه داشت. وي در خصوص کلين‌شيتي که مقابل ولفسبورگ داشت گفت: بازي خيلي خوبي بود. اين اولين برد ما در بوندس‌ليگا بود و اميدوارم چنين بازي‌هايي را دوباره تکرار کنيم.

داوري در خصوص اين پرسش که «آيا دوست داري زيرنظر پپ گوارديولا، سرمربي بايرن کار کني؟» گفت: به طور حتم اگر چنين فرصتي دست دهد حتما دوست دارم زير نظر او کار کنم. او مربي بزرگي است و اگر اين شانس را داشته باشم آن را از دست نخواهم داد.

سنگربان ايراني برانشويگ در پايان از مانوئل نوير، سنگربان بايرن‌مونيخ و رومن وايندنفلر، دروازه‌بان بورسيا دورتموند به عنوان دو تن از بهترين دروازه‌بانان بوندس‌ليگا ياد کرد ولي الگوي خود در دروازه‌باني را ينس لمان خواند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: دانیال, داوری, وارد, ایران, شد, دوست, دارم, زیر, نظر, گواردیولا, کار, کنم, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )